Forum sAmI_sWoI ClaN Strona G│ˇwna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci FAQ Szukaj U┐ytkownicy Grupy
I jeszcze dodam, ze bede rodzila w panstwowym szpitalu, ale

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum sAmI_sWoI ClaN Strona G│ˇwna -> Regulamin klanu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Prawie jak Boss



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 742
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 21:47, 10 Kwi 2014    Temat postu: I jeszcze dodam, ze bede rodzila w panstwowym szpitalu, ale

pomidory
[link widoczny dla zalogowanych]
no przegi─Ö┼éa┼Ť z tym odkurzaczem
[link widoczny dla zalogowanych]
Nawet \ju┼╝ jestem Kochanie\ nie zd─ů┼╝y powiedzie─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
cieniutko wybranych pasemkach ) uzysklam balejaz w kolorze miedziano zlotym...Z natury jestem bardzo niecierpliwa osoba, dlatego juz po 2tyg zdecydowalam sie na bardziej radykalny sposob i podjelam sie zabiegu dekoloryzacji tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]

ze zadne kupowanie masci na blizny nawet najdrozszych juz tej blizny nie zmieni. [link widoczny dla zalogowanych] Ale nigdy nie mia┼éam nadczynno┼Ťci lub niedopczynno┼Ťci .
Przynajmniej mam kochaj─ůcego Narzeczonego, kt├│ry akceptuje mnie tak─ů jak─ů jestem, i to niech b─Ödzie pociech─ů dla Was, ┼╝e istniej─ů tacy wspaniali m─Ö┼╝czy┼║ni, nie tylko o dobrym serduszku, ale i przystojni Wejdz na dyskrecja.pl MUSZ─ś WAM POWIEDZIE─ć, ┼╗E WIEM ILE PRZESUSZONE KR─śCONE W┼üOSY MOG─ä SPRAWI─ć PROBLEMU. 4.Objawy autonomiczne - zmiana zabarwienie sk├│ry, zaburzenie wydzielania potu w obr─Öbie r─Öki i palc├│w, krucho┼Ť─ç i ┼éamliwo┼Ť─ç paznokci. na godzinach sprzatamy lepiej i szybciej i za raczej mniejsza stawke niz wloszka. [link widoczny dla zalogowanych]
Trwajcie w g┼éod├│wkach, bo dla takich chwil naprawd─Ö warto!!! Zapomnia┼éam zaczerni─ç a ju┼╝ zdarza┼éo mi si─Ö, ┼╝e kto┼Ť podszywa┼é si─Ö pod m├│j nick i wypisywa┼é bzdury albo obrazliwe uwagi . Fiction Factory - Feels like heaven By─ç mo┼╝e wtedy by┼éa ┼║le zmierzona, bo raczej chudn─ůc nie przyty┼éa w pasie. od pi─Öciu dni bior─Ö gynalgin.Te┼╝ mam problem z w┼éo┼╝eniem tabletki,ale jakos sobie radz─Ö.M├│j problem jest inny,dzisiaj zauwa┼╝y┼éam plamienie o zabarwieniu br─ůzowym,czy to niepo┼╝─ůdane dzia┼éanie tego leku? Ale nie wiem czy warto. I gdy zaczelam sie starac on nagle stwierdzil ze nie chce takiego zwiazku.
Bardziej niebezpieczne dla figury s─ů t┼éuste sosy, kt├│re wraz z nim si─Ö spo┼╝ywa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
posz┼éam maj─ůc 27 lat, zaci─ůgn─Ö┼éa mnie kole┼╝anka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Seksown─ů figur─Ö ma Adriana Lima albo Charlize Theron.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym swego czasu mia┼éam dolegliwo┼Ťci ze strony uk┼éadu moczowego.
ty kolezanko powyzej!!!
Z pęknietego pęcherzyka w jajniku formuję się ciałko żółte.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chciałbym urozmaicenia, fantazji, szaleństwa, to ma być zabawa, po której będziemy zadowoleni przez dzień czy dwa a nie przez 10 minut.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po kolejnej rozmowie zaproponowali na obiad ryb─Ö(hmm) i kotlet z kurczaka.
[link widoczny dla zalogowanych]

Bardzo prosz─Ö o pomoc, z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za ka┼╝d─ů odpowied┼║. [link widoczny dla zalogowanych] n
┼Ťciskam was mocno!! ┼╗eby zrobi─ç czeladnika po kursie to ile trzeba mie─ç lat praktyki? Czy kto┼Ť z Was mia┼é operacyjnie leczony zesp├│┼é rowka, jak wygl─ůda┼é zabieg, i co najwa┼╝niejsze: A tu przyspieszyli. Hej wszystkim [link widoczny dla zalogowanych]
Ca┼ée 'wakacje' zlec─ů na zrzucaniu 8kg Pa..pa. Dzie┼ä 3: podnosz─Ö Tak sobie my┼Ťl─Ö, ┼╝e mo┼╝a tak dziwnie si─Ö czuj─Ö przez te wielkie ilo┼Ťci wody jak─ů poch┼éaniam. Zgadzam si─Ö z opini─ů , ┼╝e kiedy ksi─ůdz rezygnuj─Ö z powo┼éania na rzecz kobiety cierpi ca┼ée ┼╝ycie , stara si─Ö tego nie okazywa─ç ,a le to go dui , my┼Ťl─Ö , ┼╝e z powo┼éaniem trzeba si─Ö urodzi─ç . ale kurcze nie wiem czy dam rad─Ö w domu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Acha, pami─Ötaj jeszcze - prawd─ů jest, ┼╝e nie wolno nic dzwiga─ç!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wtedy łykam alfadiol i calperos i problem z głowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ju┼╝ ┼Ťci─ůgam Dzi─Öki. Ale on kocha┼é si─Ö w takiej naj┼éadniejszej lasce w szkole.
[link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli macie jak─ů┼Ť zmian─Ö (guza, torbiel, cokolwiek) na narz─ůdach rodnych i ┼╝aden lekarz nie potrafi si─Ö wypowiedzie─ç co to jest i co z tym zrobi─ç to polecam wizyt─Ö u dr Pawluka.
C├│┼╝, tak to niestety z nami jest-POKOLENIE CZARNOBYLA
[link widoczny dla zalogowanych]
Mamcia si─Ö ucieszy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

o 2 w nocy a potem o 9 rano, bo miesnie nie maja czasu na regenercje. [link widoczny dla zalogowanych] Co zauwa┼╝y┼éam po 16dniach to jedynie twardsze mi─Ö┼Ťnie i lekki zarys tych kresek po obu stronach nie wiem czy wiecie o co mi chodzi tak pionowo lec─ů, ale to wida─ç jak napn─Ö mi─Ö┼Ťnie.
Ta jej chudo┼Ť─ç jest straszna , a┼╝ ┼╝al si─Ö robi , jak cz┼éowiek patrzy na te ┼╝y┼éy na ramionach , mog┼éaby z 10 kilo przyty─ç , to by ┼Ťlicznie wygl─ůda┼éa. Dla nas bedzie trudno zakceptowac zawsze ze wy nas odpychacie i wybieracie typ czlowieka ktorzy wedlug wiekszosc ludzi nie szanuja nas ani nasz narod ani w koncu was. forum powstalo dla swobodnej wymiany mysli i pogladow, wiec kazdy ma pelne prawo do tego.. OK, to od jutra jem jogurty i owoce! ja ???????????????????????????????????? [link widoczny dla zalogowanych]
Dodaje mi to si┼é. AVON, NIVEA, TIMOTEI. Kiedy by┼éam we W┼éoszech na wakacjach, pozna┼éam przypadkiem na plazy tureckieg Oficera Marynarki wojennej.... Trudno jest zwymiotowa─ç naprawd─Ö wszystko co si─Ö zjad┼éo. RATUNKU !dziewczyny mam ogromn─ů pro┼Ťbe dajcie jakie┼Ť propozycje fryzur na bal z naturalnie kr─Öconych w┼éos├│w ale takie ┼╝ebym mog┼éa pokaza─ç fryzjerce i ┼╝eby mi takie zrobi┼éa! do oczyszczajaca sie Amelino, parathormon...
[link widoczny dla zalogowanych]
Zauwa┼╝y┼éam ┼╝e m├│j Maks od kilku dni gada przez sen ciekawe co mu si─Ö ┼Ťni...
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.megaupload.com/?d=LFBS3X9D
[link widoczny dla zalogowanych]

Fryzury nie samowite.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdecydowanie odradzam wyjazdu z nim do jego kraju ... Te historie wasz sa SUPER!!!!
Zapalenie m├│zgu,
To mi potrzeba by było 6 ml aquamidu, zeby miec takie usta jak Lima?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny.
[link widoczny dla zalogowanych]

mam pewna w─ůtpliwosc co do orbitreka. [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e jedno i drugie?
Pytam sie go czy wszystko ok a ten gbur mi powiedzial ze on nie jest w stanie powiedziec i dowiem sir wszystkiego za 2 tyg na badaniach prenatarnych. hej dziewczyny. A co w tym dziwnego? Pozdrawiam wszystkich trejdowc├│w i ┼╝ycz─Ö wytrzyma┼éo┼Ťci a kierowcom i dostawcom du┼╝o si┼éy i ┼╝elaznych kr─Ögos┼éup├│w. Niestety nie wiem, a bardzo bym chcia┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
Najpierw piszesz list. przekombinowane tutaj Masz racje groszek_a, ze najlepiej zakupy robi sie w Polsce!! Kreglicka straszy tymi wylupiastymi oczami a ja sie da to wiecej-czemu nie....jak myslisz jest to mozliwe? no tak Zapraszam na strone: Podczas pobytu na sali porodowej strasznie chcia┼éo mi si─Ö kup─Ö, a kiedy powiedzia┼éam po┼éo┼╝nej, ┼╝e musz─Ö do toalety ona do mnie, ┼╝e mnie nie pu┼Ťci, bo mam prawie pe┼éne rozwarcie i ┼╝e w tym kiblu urodz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mniejsze ryzyko jo-jo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a jak si─Ö dosta─ç na uniwesytet we wloszech na italianistke?


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum sAmI_sWoI ClaN Strona G│ˇwna -> Regulamin klanu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1